2019
2019

Často kladené otázky

 

Jak je to s příjezdem?

Možný příjezd na pokoj je od 14.00 hod. - 20.00 hod., v tuhle dobu vám bude k dispozici recepce - osobně či na telefonu. 

Je možný příjezd na pokoj po 20.00 hod.? 

Ano, příjezd na pokoj je možný i po 20.00. Vstup do budovy slouží v samoobslužné formě. Instrukce vám budou předány pomocí zprávy či emailu, který vám byl zaslán po vytvoření rezervace.  

Jakým způsobem proběhne předání klíčů od pokoje?

Klíčky od vašeho pokoje naleznete v obálce v trezoru, která je opatřena názvem pokoje, na který jste udělali rezervaci. Prosíme, abyste si vyzvedli jen jednu obálku.

Jak vstoupím do budovy?

Vstupní kód ke dveřím naleznete ve zprávě či emailu, který vám byl zaslán s informacemi po vytvoření rezervace.

Jak postupovat pokud dveře nereagují na přístupový kód.

Informace o tom, jak postupovat, naleznete ve zprávě či emailu, který vám byl zaslán s informacemi po vytvoření rezervace.

Kde najdu trezor?

Trezor naleznete u vstupních dveří v místnosti se samooblužnými lednicemi.

Jak otevřít trezor?

Vstupní kód k trezoru naleznete ve zprávě či emailu, který vám byl zaslán s informacemi po vytvoření rezervace.

Je po 20.00 hod. při ubytování k dispozici recepce?

Ne, recepce je vám k dispozici do 20.00 - osobně či na telefonu.

Je v objektu recepce 24 hodin denně?

Není. Není stále recepce.

Jak je to s odjezdem?

Pokoj je nutné opustit do 10.00 hod.

Kde zanechat při odjezdu klíče od pokoje?

Klíče ponechte ve dveřích vašeho pokoje zevnitř.

Jak slouží samoobslužné lednice?

Cokoliv je v naší lednici, můžete mít.Ceny najdete v ceníku nebo v terminálu storyous, zaplatit můžete převodem, na pokoji ponechanými penězi, nebo kartou v storyous terminalu.

Můžu v samoobslužných lednicích uskladnit vlastní potraviny a nápoje?

Vlastní zásoby, uchovávány v lednicích, nejsou povoleny.

Jak je to s parkováním?

K dispozici je 7 parkovacích míst.

Jak je to s domácími mazlíčky?

Pokud je členem vaší rodiny i domácí mazlíček, můžete si ho vzít s sebou za příplatek 150 kč.

Jak mohu stornovat rezervaci?

Rezervaci vytvořenou přes booking.com jste oprávněni stornovat pouze vy, musíte zde ovšem počítam se stornovacím poplatek. S podmínkami storna jste byli seznámeni při vytvoření rezervace. Storno rezervace, která byla vytvořena telefonicky či emailem, provádíte přes nás.