Často kladené otázky
Jak je to s příjezdem?
Možný příjezd na pokoj je od 14.00 hod. - 20.00 hod., v tuhle dobu vám bude k dispozici recepce - osobně či na telefonu.
Je možný příjezd na pokoj po 20.00 hod.?
Ano, příjezd na pokoj je možný i po 20.00.
Vstup do budovy slouží v samoobslužné formě. Instrukce vám budou předány pomocí zprávy či emailu, který vám byl zaslán po vytvoření rezervace.
Jakým způsobem proběhne předání klíčů od pokoje?
Klíčky od vašeho pokoje naleznete v obálce v trezoru, která je opatřena názvem pokoje a číslem na který jste udělali rezervaci. Prosíme, abyste si vyzvedli pouze Vaši konkrétní obálku.
Jak vstoupím do budovy?
Vstupní kód ke dveřím naleznete ve zprávě či emailu, který vám byl zaslán s informacemi po vytvoření rezervace.
Jak postupovat pokud dveře nereagují na přístupový kód.
Informace o tom, jak postupovat, naleznete ve zprávě či emailu, který vám byl zaslán s informacemi po vytvoření rezervace.
Kde najdu trezor?
Trezor naleznete ze zádní části vstupu do hotelu v místnosti se samooblužnými lednicemi.
Jak otevřít trezor?
Vstupní kód k trezoru naleznete ve zprávě či emailu, který vám byl zaslán s informacemi po vytvoření rezervace.
Je po 20.00 hod. při ubytování k dispozici recepce?
Ne, recepce je vám k dispozici do 20.00 - osobně či na telefonu.
Je v objektu recepce 24 hodin denně?
Není. Ale jsme Vám kdykoliv k dispozici na telefonu.
Jak je to s odjezdem?
Pokoj je nutné opustit do 10.00 hod.
Po domluvě lze za příplatek opustit pokoj i později.
Kde zanechat při odjezdu klíče od pokoje?
Klíče ponechte ve dveřích vašeho pokoje zevnitř nebo odevzdejte zpět do trezoru.
Jak slouží samoobslužné lednice?
Cokoliv je v naší lednici, můžete mít.
Ceny najdete v ceníku. Zaplatit můžete převodem, na pokoji ponechanými penězi, nebo kartou v přední části recepci. K dispozici pro snadnější platbu je i QR kód.
Můžu v samoobslužných lednicích uskladnit vlastní potraviny a nápoje?
Vlastní zásoby, uchovávány v lednicích, nejsou povoleny.
Jak je to s parkováním?
K dispozici je 6 parkovacích míst. Parkoviště je zpoplatněno.
Jak je to s domácími mazlíčky?
Pokud je členem vaší rodiny i domácí mazlíček, můžete si ho vzít s sebou za příplatek 250 kč./noc
Jak mohu stornovat rezervaci?
Rezervaci vytvořenou přes booking.com jste oprávněni stornovat pouze vy, musíte zde ovšem počítam se stornovacím poplatek. S podmínkami storna jste byli seznámeni při vytvoření rezervace.
Storno rezervace, která byla vytvořena telefonicky či emailem, provádíte přes nás.