CYKLOTRASA LETIŠTĚ – ŘETECHOV – POZLOVICE

VZDÁLENOST: 19,3 KM
OBTÍŽNOST: STŘEDNÍ AŽ TĚŽKÁ
TRASA: MAPY.CZ

Začátek vaší cyklotrasy začíná ve Vincent Luhačovice. Nasednete na kolo a vydáte se z kopce dolů. Na stopce zahnete doleva a vzápětí o 50 m doleva. Zastavíte na další stopce a vydáte se opět doleva.

Cesta vás zavede až na začátek cyklostezky. Ta je vedena ze začátku mezi domy, poté míjíte po levé straně železniční přejezd a najíždíte na cestu mezi louky a lesy. Sem tam potkáte mírný kopeček.

Po zhruba 2 km uvidíte přes debou se cesty dělit. Vy zahnete doprava do strmějšího kopce směrem na letiště. Kolem vás se budou nacházet jen samé louky a lesy.

A těsně před letištěm můžeme sesednout z kola a pokochat se výhledem dolů na Luhačovice.

Nyní byste se měli nacházet na letišti, kde je nádherný výhled na Luhačovice a i Biskupice. Můžete se na chvíli odpočinout, usednout do trávy a jen si užívat klid a ticho kolem vás.

Usednete znovu na kolo a vydáte se po cestě rovně, zde dorazíte ke staršímu statku.

Pokud budete mít štěstí, můžete zahlédnout ovečky.

Na trase vás čeká několik cestiček, vedených přes les příjemném chládku. Mezi stromy na vás budou dopadat paprsky slunce.

Dostanete se až na začátek silnice. Tady se dáte doleva, na křižovatce se dáte rovno. Dojedete až ke Starému kříži a na další křižovatce pojedete rovně přímo na Řetechov.

Při cestě do vesničky vás čeká strmější stoupání a plno zatáček, ale i ti méně zdatní by to měli zvládnout, klidně i s mírnou pauzou. Kdy se můžete opět dívat dolů do údolí. Tentokrát směrem na Pozlovice.

A konečně vjíždíte do malé vesničky Řetechov.

I tady se po náročném úseku vaší cyklotrasy můžete samozřejmě osvěžit v místní malé hospůdce U Dubového stolu, která se nachází uprostřed malé vesnice, který má jen kolem 200 obyvatel.