CYKLOTRASA LETIŠTĚ – JEZÍRKO – VINCENT

VZDÁLENOST: 12,1 KM

OBTÍŽNOST: STŘEDNÍ

TRASA: MAPY.CZ

Začátek vaší cyklotrasy začíná ve Vincent Luhačovice. Nasednete na kolo a vydáte se z kopce dolů. Na stopce zahnete doleva a vzápětí o 50 m doleva. Zastavíte na další stopce a vydáte se opět doleva.

Cesta vás zavede až na začátek cyklostezky. Cyklostezka je vedena hlavně ze začátku mezi domy, poté míjíte po levé straně železniční přejezd a najíždíte na cestu mezi louky a lesy. Sem tam potkáte mírný kopeček.

Po zhruba 2 km uvidíte přes sebou se cesty dělit. Vy zahnete doprava do strmějšího kopce směrem na letiště. Kolem vás se budou nacházet jen samé louky a lesy. Za sebou budete nechávat ruch města a budete se nořit do klidu přírody všude kolem vás.

A těsně před letištěm můžeme sesednout z kola a pokochat se výhledem dolů na Luhačovice. Kolem vás se nachází jen samá příroda, ticho a klid. Balzám na duši.

Nyní byste se měli nacházet na letišti, kde je nádherný výhled na Luhačovice a Biskupice. Můžete si na chvíli odpočinout, usednout do trávy a jen si užívat klid a ticho kolem vás.

Usednete znovu na kolo a vydáte se po cestě rovně, zde dorazíte ke staršímu statku.

Pokud budete mít štěstí, můžete zahlédnout ovečky, které se volně pasou v okolí statku.

Na trase vás čeká několik cestiček, vedených přes les příjemném chládku. Mezi stromy na vás budou dopadat paprsky slunce.

Pojedete po cestičce až narazíte na silnici, tady se dáte doprava a zhruba po 1 km po vaší pravé straně uvidíte lesní cestičku. Tady budete muset sesednout z kola, chodníček vede lesem, na kterém se nachází pár schodů. Sejdete až úplně dolů a naskytne se vám pohled na jezírko Lásky. Je schované uprostřed lesa, jsou zde lavičky na odpočinek. Dokonce je tu i malý altánek, kde je možnost rozdělat ohniště. Jezírko si můžete obejít kolem dokola a přečíst si i něco o zdejších obyvatelích lesa.

Až budete nabažení dostatečně toho ticha a klidu. Vydáte se lesním chodníčkem zpátky na silnici a pojedete doprava směr Luhačovice, poté z kopce dolů a na menší křižovatce se dáte doleva a po 300 m doprava. Po vaší levé straně se bude nacházet zámek se zámeckou zahradou, kterou můžete projít a teď se už jen stačí vydat nahoru zpět k ubytování.