CYKLOTRASA VINCENT – PETRŮVKA – PŘEHRADA

VZDÁLENOST: 9,6 KM

OBTÍŽNOST: STŘEDNÍ

TRASA: MAPY.CZ

Začátek vaší cyklotrasy začíná ve vašem ubytování Boutique Vincent.

Z Boutique Vincent se vydáte mírně strmým kopcem nahoru směr sportovní hala Radostova, pojedete přes menší serpentýny kolem hřbitova dál do kopce. Za sebou spatříte Luhačovice v celé své kráse.

Po 3 km mírného stoupání dorazíte k Bílému kříži. I ti méně zdatní kopec vyjedou, klidně i s menšími zastávky na krajnici silnice. Při krátkém oddychu můžete využít chvilku a pozorovat přírodu kolem sebe.

Po dalších 500 m uvidíte ukazatel a také sjezd ze silnice na cestu pro kola. Kde je možné sjet zpátky do Luhačovic a nebo můžete pokračovat dál na Petrůvka. Volíte variantu číslo dvě.

Tady opatrně! Sem tam se na cestě může objevit výmol. V lese se nadýcháte čerstvého vzduchu. Ticho kolem vás bude balzám na duši. Směrem na Petrůvku pojedete asi 1 km lesem. Poté dojedete ke Kamennému kříži.

Od kterého pojedete rovně k Ještí. Tady se můžete zastavit a podívat se na místní krávy, které se zde pasou po celý rok na pastvině. Cesta, kterou jste se vydali vede z větší části přes lesy, a tak jste v horkých letních dnech schovaní před přímým žhnoucím sluncem.

Samozřejmostí jsou krásné výhledy na na okolní krajinu. Všude kolem vás je jen samá příroda.

Pojedete po cestě dál až dorazíte před vesnici Petrůvka, kde zahnete doleva na silnici, po které se vydáte směrem dolů, po které dorazíte až k Autocampu u přehrady. Tady je konec vaší cyklotrasy. Ovšem vám se nabízí možnost prodloužení trasy objetím celé přehrady a poté pokračováním zpět do centra města